חוזרת למקור
כ"ג בחשוון התשפ"ד
אהובות
ביציאה מהבית בחנייה
זה כמה שבועות חונות כאן מכוניות
עם קישוטי חתן כלה מהוהים
ודגל ישראל מתנוסס ממעל
שתי כלות צעירות שהבעלים
שלהן מגוייסים
איתנו כאן באהבה ביום יום .
ואתמול נסעו כולן לצפון
הכלה שלנו , הבת וחברה כלה
לסייע בעבודות חקלאות
לפני שיצאו והצטיידו
בהרבה מאפים
מלאי שמן בצק ותפוח אדמה :)
שמעתי מן הצד בקולן :
׳ ניסע ומקסימום נ ת נ ד ב בחקלאות ׳
וקול ברור מאוד עלה בי -
׳הבעלים שלכן מתנדבים באהבה
ומסירות נפש גדולה
וזה די והותר
ואתן נוסעות ל ע ב ו ד
להחזיק ביתכן באהבה וכבוד ׳
הימים הללו של ההסתרה שבהסתרה
שמאירים רשימו של אור גבוה מבעדם
יכולים גם בערפל שבהם להסתיר
את האמת שלנו מפנינו .
מרגיש שזו עת טובה
לעשות סדר נשי
בפרצי הטוב והחסד שבנו
בין ה ת נ ד ב ו ת מרצון
ל ע ב ו ד ה .
לפני הכל
ניישר יחד קו
הכל בידי שמיים
דבר בעולם הזה הוא לא שלנו
נבחרנו לקבל ב ה ש א ל ה
ולזכות להעביר
את הטוב שבעולמו הלאה .
כסף כל המהות שלו כ י ס ו פ י ם -
להניע ולערוג ולכסוף לנועם
כל אחת וברכותיה׳ ומתנותיה׳
ומתנות החסד וההתנדבות שלך לעולם
הן לבחירתך מתוך השפע שעובר דרכך
זו נקודת מוצא מאירה ומאפשרת
התבוננות ב ה י ר ה .
תנועה של השפעה וברכה
מחוייבת לעבור ולנוע בעולם;
לשלם ולקנות , להעביר ולקבל
כשכסף נע הוא מניע כיסופי ברכה
וזה סמן ברור ל ב ר י א ו ת
אישית וחברתית .
אנחנו מקבלות כדי להשפיע
וכך הלאה והלאה .
תחילת ימי ההסתרה של ההסתרה
הוציאו את כל שהיה לנו בלב
לעשיה משפיעה ממלאת מלב אל לב
שהיה מנוטרלת מכל יה אכסוף
והימים האלו מבקשים תנועת לב מחודשת
משפיעה מעומקא דליבא
וכדי שזו תתאפשר
כל אחת מאיתנו מחוייבת לחזור
למקורה . למקור פרנסתה .
לשכירות החזרה ׳הוכתבה׳
ועימה גם השכר
וקו התפר עבורן
בין עבודה להתנדבות
׳מוגן ׳ ומכובד מאליו
( לא תמיד , כבר שמעתי
על מורה ׳שמתנדבת׳ שלא ממש מרצון
להיות הספרנית בספריית בית הספר
כי מאוד אוהבת לקרוא )
ולעצמאיות
מעבר לזה
שהן צריכות ׳להמציא עצמן מחדש ׳
והן חשופות באופן מוחלט
להמשך ׳הטישטוש׳
שבין תורמת מכישוריה
לעובדת למחייתה .
עזרת נשים הדדית נדרשת כאן.
אנחנו לומדות יחד לעזור זו לזו
לשים גבולות ולכבד גבולות .
בכל ׳עזרה׳ שאנחנו מבקשות
שנוגעת לתחום התמחות האשה
אנחנו לפני כן מבהירות לה
שהפניה שלנו אליה מכוונת לתשלום
וגם אם היא מתוך הרגל מתחילה
׳ לערפל׳ גבולות
אנחנו מסייעות לה
׳את רוצה לתרום , להתנדב
תעשי את זה ׳בגבולות הגיזרה׳ שלך ,
שאת תבחרי
אני אשלם ואת יכולה
לתרום למי שאת רוצה ׳
בשל העירפול של העת
נכונה הפרדה ברורה
כך שהתרומה
תהייה במרחב בחירי אחר
ממקור הפרנסה
ברגע שיש בהירות פנימית ניתן
למזג . כעת ממש עדיף שלא.
את עבודת ציורי הפנים שאת מופלאה בה
נכון שלא תביאי כתרומה
בארוע של עמותת חסד
את רוצה להתנדב תכיני עמדת קפה ועוגה
מוזר ? מעולה . תשמרי עלייך מפנייך .
ועזרה נוספת היא לסייע
ב׳לא לנדב׳
חברה שאת יודעת
שמתחילה לעצב תכשיטים ,
לאפר בארועים , לתפור , לעצב פרחים ,
לארגן הפרשות חלה , להדריך כלות ,
לתקלט , לייעץ לזוגות , לנגן , לשיר …
את יכולה לסייע ב׳לסגור׳ עבורה
אפשרות לעבודה מזדמנת .
כמו שלא ׳תנדבי׳ את רופא השיניים
שלך להשתלה ל…
זו חשיבה מלאת כיסופי זוהר של אמת
שמבקשת לחבר אותנו כולנו למקור .
הן בבירור
ברגע שנותק חבל הטבור שלנו
נפתח לנו חיבור ישיר למעיין החיים
משם נשמתנו ניזונה
משם מגיעה הזנתנו ופרנסתנו
הקשר הזה הוא נתון וגלוי
הן נאמר לנו
וַהֲרִיקֹתִי לָכֶם בְּרָכָה עַד בְּלִי דָי
נותר לנו לפתוח כך
שנתמלא .
כדי להמשיך ולהשפיע .
בשפת יום יום
תפרגנו זו לזו עד בלי די
לפחות פעם בשבוע / שבועיים/ חודש
׳תיקנו׳ ממשהי שרק מ ת ח י ל ה
מטפחת , כיסוי לחלה , ספלי קפה ,
כך ,
מפגש , קורס וירטואלי , הדסטארט לספר
וגם אם זה לא לך
תיקני ותעבירי הלאה
זה מעצים ומעשיר
ואת תראי ברכה
במחשבה ובמעשה
זו פאר עזרת נשים
וסגולה גדולה בה .
תתנסו
למדתי להתייחס אל זה
כ׳מעשרות נשיות ׳
שרק מרחיבות
ומעשירות
ומעוררת
כיסופי יה׳
מוזמנות לשתף
בהתנסויות המרגשות
נושא ׳הפרנסה׳ הנשי רחב ומרובד
נגענו רק בפאתיו
אמן לברכה
המשך ליל מבורך
אהובות אמיצות
Comentários