׳נקודת׳ ה מ נ ו ח ה
אהובות
נכנסות אל השבת שלפנינו
שבסגולתה להאיר בנו
את היכולת למצוא
ה נ ק ו ד ה הפנימית
ת מ י ד .
׳ענין הבארות לחפור למצוא
הארה הגנוזה הנסתרת
בגשמיות וחיצוניות.׳
ויָּ֨שָׁב יִצְחָ֜ק וַיַּחְפֹּ֣ר |
אֶת־בְּאֵרֹ֣ת הַמַּ֗יִם
אֲשֶׁ֤ר חָֽפְרוּ֙ בִּימֵי֙ אַבְרָהָ֣ם אָבִ֔יו
וַיְסַתְּמ֣וּם פְּלִשְׁתִּ֔ים אַֽחֲרֵ֖י מ֣וֹת אַבְרָהָ֑ם
וַיִּקְרָ֤א לָהֶן֙ שֵׁמ֔וֹת
כַּשֵּׁמֹ֕ת אֲשֶׁר־קָרָ֥א לָהֶ֖ן אָבִֽיו:
ועל ה ש ב ת
אומרים שהיא
באר ר ח ו ב ו ת
׳ורחובות
היא בשבת
כי בשבת מתפשטת כח הנקודה הפנימיות
להאיר גם אל החיצוניות׳
מגלים לנו
ש ב נ ק ו ד ת המנוחה
שם השורש של כל המציאות שלנו
ומשם ה ה ר ח ב ה
שכפי מה שמתפשטת אותה הנקודה
יותר נפתח מקור המעיין.
ענין הבאר
שמה ששואבין בו יותר
נפתח יותר מקור המעיין
מסמנות לנו
בשבת שלפנינו
להיות ש מ ו ת ה ל ב
אל סגולת ה מ נ ו ח ה
לפתוח המעיין הפנימי שבנו
שפותח בנו בהרחבה
היכולת ל ר א ו ת לפנים
להיות מכוונות מ ה מ ק ו ר
מהשורש
מ ב א ר לב הרחם הפנימית שבנו
חיבוק גדול
אהובות אמיצות
לשבת מלאת הרחבה
אמן ואמן
*
׳בכל דבר יש נקודה פנימיות ונק' תמיד.
וע"ז נא' מחדש בכ"י תמיד מ"ב..
אך כפי מה שאדם דבוק בשורש
מקומו הנ"ל כמו כן יכול להרחיב התפשטות זאת הנקודה.
וג"כ זה אמת שכפי מה שמתפשטת זאת הנקודה
יותר נפתח מקור המעיין.
וע"ז נאמר ברחובות תתן קולה
במקום שמרחיבין אותה כו'.
וכן ענין הבאר שמה ששואבין בו יותר
נפתח יותר מקור המעיין כנ"ל׳
שפת האמת
Kommentare